دسته‌بندی نشدهلیپوساکشن

بهترین جراح برای پیکرتراشی و ابدومینوپلاسی کیست؟؟؟

بهترین دکتر پیکرتراشی کیست؟

یقینا برای شما نیز اهمیت بالایی دارد که بتوانید بهترین دکتر پیکرتراشی را پیدا کنید تا بهترین نتیجه از پیکرتراشی را در خودتان مشاهده کنید. با ارزیابی کردن پزشک به ‌وسیله پارامترهای موجود می‌توانید بهترین دکتر پیکرتراشی را پیدا کنید و با خیالی آرام جهت انجام عمل پیکرتراشی به پزشک مورد نظر مراجعه کنید. مد نظر داشته باشید که یافتن دکتر متخصص در این زمینه قسمت مهمی از موفقیت نتیجه پیکرتراشی است. چرا که تجربه و تخصص پزشک در کنار خدمات جانبی گروه مربوطه می‌تواند به شما کمک به سزایی کند تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید.

 

ویژگی های بهترین جراح پیکر تراشی

  • داشتن تجربه بالا در زمینه پیکرتراشی : یکی از اصلی ترین ویژگی های بهترین جراح پیکرتراشی این است که جراح دارای تجربه های زیاد در حوزه پیکرتراشی باشد و در این حوزه سال‌های بیشتری فعالیت انجام داده باشد و مورد اعتماد افراد بسیاری قرار گرفته باشد .
  • استفاده از مدرن ترین و جدید ترین تجهیزات و روش ها: استفاده از مدرن ترین تجهیزات و مدل ها در پیکرتراشی توسط جراح ، یکی دیگر از ویژگی های بهترین جراح پیکرتراشی است .
  • داشتن مدرک معتبر: از اصلی ترین ویژگی های بهترین جراح پیکرتراشی داشتن مدرک معتبر می باشد . زیرا پزشکی که در دانشگاه خوب و عالی تحصیل کرده باشد و مدرک خود را از آن جا گرفته باشد، می تواند با دانش زیاد تر و بیشتری خدمات زیبایی درمانی را ارائه بدهد .
  • ارائه خدمات در مکانی معتبر: بهترین جراح پیکرتراشی باید در محیطی که تحت نظر وزارت بهداشت می باشد ، فعالیت داشته باشند.

ابدومینوپلاستی چیست؟

ابدومینوپلاستی یکی از انواع جراحی های زیبایی است و برای افرادی کاربرد دارد که شکم هایی روی هم تا خورده و بزرگ دارند. معمولا این نوع از چاقی که بیشتر مربوط به ناحیه شکم می شود، در اثر زایمان های زیاد و یا ورزش نکردن شکل می گیرد. این عمل جراحی با هدف برداشتن چربی از شکم و همین طور حذف پوست های اضافی در این ناحیه انجام می گیرد. در کنار این نیز تنگ شدن عضلات دیواری شکم و بازسازی فرم آن نیز از دیگر تاثیرات مثبت جراحی ابدومینوپلاستی به شمار می آید.
نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که این جراحی، تنها برای کسانی مناسب است که با رژیم و همین طور ورزش، نتوانسته اند شکم خود را کوچک کنند. در کنار این نیز وجود ترک های پوستی ناشی از تغییرات وزنی نیز از دیگر مواردی است که می تواند گزینه مناسبی برای انجام ابدومینوپلاستی باشد. با توجه به این توضیحات باید بگوییم که ابدومینوپلاستی به منظور کاهش وزن و یا لاغری صورت نمی گیرد، بلکه جنبه فرم دهی دارد.
نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که برخی از افراد به عنوان موارد منع انجام جراحی ابدومینوپلاستی شناخته می شوند. به همین دلیل نیز می توان گفت افرادی که با دیابت، سوء تغذیه، اختلالات ایمنی، اختلالات ترمیم زخم، مصرف داروهای ضد انعقاد، سابقه لخته شدن خون، نارسایی ورید یا لنفادم اندام تحتانی، انسداد مزمن ریه، نارسایی کلیه، کم خونی و… رو به رو هستند نباید به سراغ انجام جراحی ابدومینوپلاستی بروند.

چگونه بهترین جراح پیکرتراشی را پیدا کنیم؟

ابتدا در فضای مجازی و در میان دوستان و آشنایانی که سابقه خوبی از عمل لیپوماتیک داشتند اسامی چند پزشک را پیدا کنید. با مراجعه به سایت یا شبکه اجتماعی آنها مانند اینستاگرام اطلاعات بیشتری از پزشک بدست بیاورید.مانند فیلم‌ها ، نمونه‌کارها ، رزومه و نظرات مراجعان که خیلی مهم است.

توجه داشته باشید که همه چیز در فضای مجازی واقعی نیست. پس باید مراجعه حضوری هم داشته باشید. در مراجعه حضوری هم مشاوره می‌گیرید و هم به میزان علم، تجربه و مسئولیت‌پذیری آگاه می‌شوید. همینطور در مطب پزشک می‌توانید مستقیما با مراجعان دیگر صحبت کنید. در مراجعه حضوری به نکات زیر دقت کنید:

  • زیبایی و تمیزی مطب نشان از سلیقه و دقت پزشک دارد. این مورد برای پزشکان حوزه زیبایی و لاغری مهم است.
  • حتما وقتی برای مشاوره مراجعه می‌کنید تمام شرایط خودتان و انتظاراتان از جراحی را با پزشک درمیان بگذارید.
  • پزشک حتما باید بدانند که شما چه بیماری‌هایی دارید و چه داروهایی مصرف می‌کنید. اینکه شما توقع دارید بعد از انجام عمل لاغری چه فرم بدنی داشته‌باشید.
  • یک دکتر خوب هم بعد از شنیدن شرح حال شما، تشخیص می‌دهد که آیا شما می‌توانید جراحی لاغری با تخلیه چربی انجام دهید یا خیر. در صورتی که شما کاندید مناسبی نباشید دلیل آن را با شما مطرح می‌کند.

مدیریت

محمد قاسمی هستم. از بچگی با وردپرس کار میکنم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم. این قالبو فقط از سایت راستچین تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا