دسته‌بندی نشدهعمل زیبایی بینی

معرفی بهترین جراح بینی در تهران+نمونه کار

بهترین جراح بینی تهران کیست ؟

تهران به عنوان پایتخت ، یک مقصد مشترک برای اکثر متقاضیان عمل بینی است. فعالیت تعداد بالایی از بهترین جراحان بینی در این شهر باعث شده که شمار زیادی از افراد برای جراحی کردن بینی شان ، شهر خود را به مقصد تهران ترک کنند. حال پس از رسیدن به مقصد ، سوال پیش می آید که بهترین جراح بینی تهران کیست؟! می توانید قبل از رسیدن به تهران ، یک لیست از بهترین جراحان بینی تهیه کنید و پس از ورود به پایتخت بر اساس استراتژی هایی که در ادامه در اختیارتان قرار داده ایم، با بهترین دکتر عمل بینی ملاقات داشته و برای جراحی اقدام کنید. یک دکتر بینی خوب باید از یکسری مشخصه ها برخوردار باشد تا به لقب بهترین دست پیدا کند. در طول این مقاله هم بهترین جراح رینوپلاستی و هم راه شناسایی او را برای شما معرفی میکنیم.

چرا انتخاب بهترین جراح بینی حائز اهمیت است؟

وقتی شما تصمیم می گیرید قدم در راه این عمل زیبایی بگذارید و از یک بینی جدید برخوردار شوید ، تصمیم شما در انتخاب یک جراح بینی خوب تهران ، یک تصمیم تعیین کننده است. دکتر عمل بینی خوب که از بالاترین سطح مهارت و تجربه و دانش در خصوص آناتومی ، عملکرد بینی و استخوان ها و عضلات صورت برخوردار است و اصطلاحاً فوت و فن کار را می داند و دارای حس زیبایی شناسی فوق العاده بوده و از قدرت قضاوت بالایی در خصوص نتیجه جراحی بهره مند است ، بدون شک ، همان همسفر قابل اعتمادی است که می توانید با خیالی آسوده در سفر رینوپلاستی خود با او همراه شوید. دستیابی به نتیجه فوق العاده از عمل جراحی ، مستلزم این است که دکتر بینی شما به خلق یک نتیجه تحسین بر انگیز متعهد بوده و با دقت و ظرافت و علاقه ، به اجرای فرایند پرداخته و برای او ، سلامت و منافع بیمار و دستیابی به آن هدفی که به دنبال آن است ، در اولویت قرار داشته باشد. دکتر امیر حسین محمدی مفرد ، بهترین جراح بینی تهران ، با سال ها تجربه ، موفق شده است اثری از سابقه کاری خود را خلق کند که با ورق زدن هر برگ  کارنامه کاری او شاهد رضایت صدها زن و مردی هستیم که زیبایی امروز خود را مدیون اعتماد به یک جراح خوب بینی حاذق می دانند.

چرا بهترین جراح بینی در تهران را انتخاب کنیم؟

در جواب این سوال که چرا واجب است بهترین جراح بینی در تهران را برای عمل جراحی خود انتخاب کنیم، باید گفت که بینی یکی از مهمترین عضوهای بدن و در واقع مهم‌ترین عضو صورت است. عملکرد بینی تنفس را برای انسان رقم می‌زند و در صورتی که شما به یک جراح غیرحرفه‌ای مراجعه کنید، ممکن است تنفس از طریق بینی برای شما دشوار شود. همین موضوع دلیل کافی برای شناخت و مراجعه به بهترین جراح برای شما است.

مراقبت های لازم پس از عمل زیبایی بینی

بعد از عمل جراحی بینی شما باید استراحت کنید. هنگام دراز کشیدن سرتان را بالاتر از قفسه سینه قرار دهید تا از خونریزی و ورم پیشگیری شود.

برای کاهش احتمال خونریزی و ورم بینی پزشک موارد زیر را برای شما تجویز می کند:

  • از فعالیت زیاد مثل ایروبیک و پریدن پرهیز کنید.
  • برای جلوگیری از یبوست، غذاهایی با فیبر بالا مثل میوه و سبزیجات بخورید.
  • دندان های خود را به آرامی مسواک بزنید تا مانع حرکت لب بالایی شوید.
  • لباس های جلو بسته بپوشید. زیرا لباس هایی مثل گرمکن و تی شرت که از سر عبور می کنند، ممکن است محل جراحی را دچار آسیب کنند.
  • ممکن است بعد از عمل جراحی، دور چشم شما به مدت یک و یا دو هفته کبود شود. ورم بینی نسبت به کبودی دور چشم به زمان بیشتری برای بهبودی نیاز دارد. به هیچ عنوان کمپرس سرد و یخ روی بینی خود قرار ندهید.
  • بعضی از بیماران در هفته اول بعد از عمل جراحی از لوله تراشه بینی استفاده می کنند. شما باید انتظار ورم و کبودی اطراف چشم را داشته باشید. کبودی و ورم اطراف چشم بعد از روز سوم بهتر می شوند و تا شش ماه بعد از جراحی نیز از بین می روند.
  • لازم است به مدت سه تا شش هفته بعد از جراحی از انجام فعالیت زیاد پرهیز کنید. پس از آن می توانید به روال عادی زندگی بازگردید

مدیریت

محمد قاسمی هستم. از بچگی با وردپرس کار میکنم و علاقه بسیار زیادی به طراحی وب دارم. این قالبو فقط از سایت راستچین تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا